Czy warto zainwestować pieniądze na płatne reklamy na Facebooku?

Dużo przedsiębiorców, ale i nie tylko przedsiębiorców uważa jednak, że warto zacząć inwestować swoje pieniądze w płatne reklamy na Facebooku. Uważają również, że zainwestowanie swoich pieniędzy w stronę na tym portalu społecznościowym przyniosą o wiele lepsze efekty, niż te bezpłatne, inaczej zwane ograniczone zasięgi wpisów. Jednak czy faktycznie tak jest? Przyjrzyjmy się, czy faktycznie warto zainwestować pieniądze na płatne reklamy na Facebooku.

Analiza płatnych reklam

Wiele osób twierdzi, że płatne reklamy się powiodą zawsze. Jednak tak nie jest i musimy tutaj zaznaczyć to na ów wstępie. Dlaczego, wiec tak nie jest? Płatna promocja to nie tylko ustawienie danego regionu słów kluczowych czy obojętnego wieku i pieniędzy, ale i czasu trwania takiej kampanii.

Facebook oferuje wiele możliwości i to się zgadza, tak samo jest, z płatnymi reklamami. Jednak one nic Ci nie dadzą, wówczas i bez żadnego planu.

Jaki plan wybrać, aby udała się płatna promocja

Plan. Inaczej jest to zwane też „strategią marketingową”. Marketing na Facebooku jest bardzo złożony i aby jednak się powiódł, musimy, zastanowić się tak naprawdę, do jakiej też i grupy docelowej jest zbliżony wpis i do jakiej grupy docelowej prowadzimy nasze płatne reklamy NaFirmę.

Skład w grupę docelową

W Skład takiej i grupy docelowej na Facebooku wchodzi między innymi:

– Wiek użytkownika.

– Płeć użytkownika.

– Gdzie mieszka.

– Zainteresowania.

– Co robi w wolnym czasie.

– Jaki zawód wykonuje na co dzień dany użytkownik.

Po odpowiedzeniu sobie na te szczególnie ważne pytania musimy przejść też i do słów kluczowych (i zainteresowań) na Facebooku. Gdy już odnajdziemy, to wszystko jednak jeszcze musimy, tutaj ustalić miejsce docelowe, w którym województwie chcemy, aby nasza reklama się pojawiała i tutaj możemy wybrać dwa miejsca.

– Docelowe miejsce, gdzie znajduje się nasza firma.

– Na całą Polskę.

Gdy już zdecydujemy, gdzie chcemy, aby nasza reklama się pojawiała i mamy ustalone wszystkie już pozycję musimy przejść do czasu wyświetlania reklamy, ale i jej kosztów.

Koszty i czas wyświetlania reklamy na Facebooku

Wiele też i badań wskazuje na to, że taka skuteczna reklama na Facebooku będzie dopiero wtedy, gdy ustalimy wszystko w odpowiedniej ilości. Tak samo jest z czasem wyświetlania reklamy i jej kosztami. Dlatego, też i po ile powinniśmy ustawić reklamę?

Czas optymalny i 70-procentowy skuteczny to czas trwania 7 dni reklamy.

Czas lepszy i aż 85-procentowy skuteczności to czas trwania 5 dni reklamy.

Koszty, jakie powinny wynosić, aby jednak i polepszyć swoje procenty, do 80 i 90 procent koszt reklamy powinien wychodzić powyżej 100 złotych na jeden dzień.

Czy jednak i warto, wtedy inwestować w te o to płatne reklamy na Facebooku?

Podaliśmy Ci krok po kroku wyjaśnienie jak ustawić prawidłowo reklamę, aby miała ona wysokie zainteresowania na wskaźniku 80, ale i 90 procent. Jednak koszt takiej reklamy za jeden wpis wynosi od 500 do 700 złotych. To czy się opłaca, inwestować w płatne reklamy na Facebooku to każdego jest, indywidualna i subiektywna opinia.

W naszym jednak i imieniu koszt reklamy za 500 złotych na 5 dni reklamy jest opłacalna i warto zainwestować ją w reklamę nowego produktu, czy wyprzedaży.

Jednak i koszt 700 złotych już jest o wiele mniej opłacalny na wzgląd ów statystyk.

Pamiętaj, jest to nasza subiektywna i indywidualna opinia. Ceny czas trwania reklamy są też podane według statystyk na Facebooku i innych stron. Wszystko jednak i zależy, od Ciebie co zdecydujesz. Naszym zdaniem Tak opłaca się inwestować w płatną reklamę na Facebooku.

kontrola-finansowa Poprzedni post Opanuj swoje finanse
bc Następny post Czy można bezpiecznie zarabiać na kryptowalutach?